Thursday, September 22, 2016

Tier 3 Option Trading

TIER REIT, Inc. Haal Gewone aandele Opsomming Data Company beskrywing (soos deur die SEC) TIER REIT, Inc is 'n self-bestuur, Dallas-gebaseerde Real Estate Investment Trust fokus op die maksimalisering van totale opbrengs aan aandeelhouers deur die kombinasie van voorraad waardering en inkomste uit 'n volhoubare verspreiding. Soos hierin gebruik, TIER REIT, TIER, die maatskappy, het ons, ons of ons verwys na TIER REIT, Inc en sy filiale, tensy uit die samehang anders vereis. TIER se beleggingstrategie is om aan te skaf, te ontwikkel, en bedryf 'n portefeulje van die beste in sy klas kantoor eiendomme in die kies Amerikaanse markte wat konsekwent die nasie te lei in beide bevolking en-kantoor met behulp van indiensneming groei. TIER REIT ingelyf in Junie 2002 as 'n Maryland korporasie en het verkies om ingeskryf te word, en op die oomblik kwalifiseer, as 'n Real Estate Investment Trust, of REIT, vir die federale inkomste belasting doeleindes. Byna al ons sake gedoen word deur Tier Operating Vennootskap LP (Tier OP), 'n Texas beperkte vennootskap. Meer. Risiko Graad Waar kom TIER pas in die risiko grafiek Konsensus Aanbeveling Bykomende Info Analyst Info Navorsing Brokers voordat jy handel Wil jy handel FX wysig gunstelinge Tik tot 25 simbole geskei deur kommas of spasies in die teks boks verskaf. Hierdie simbole sal beskikbaar wees tydens jou sessie vir gebruik op toepaslike bladsye. Pas jou NASDAQ ervaring Agtergrond kleur palet Kies die agtergrond kleur van jou keuse: Haal Soek Kies 'n verstek teikenbladsy vir jou kwotasie soek: Real-Time After Hours Pre-mark Nuusflits Haal Opsomming Haal Interaktiewe Kaarte verstek Neem asseblief kennis dat as jy maak jou keuse, sal dit van toepassing wees op alle toekomstige besoeke aan NASDAQ. As, te eniger tyd, jy belangstel in terug te keer na ons standaard instellings is, kies asseblief verstek hierbo. As jy enige vrae het of enige probleme in die verandering van jou standaard instellings teëkom, stuur 'n epos isfeedback Nasdaq. Bevestig asseblief u keuse: Jy het gekies om jou verstek vir die Wikiquote Search verander. Dit sal nou jou verstek teikenbladsy wees nie, tensy jy jou verstellings weer verander, of jy jou koekies te verwyder. Is jy seker jy wil om jou stellings te verander Ons het 'n guns te vra asseblief jou advertensie blokkering uit (of werk jou instellings om te verseker dat JavaScript en koekies aangeskakel), sodat ons kan voortgaan om jou te voorsien met die mark nuus eerste-koers en data wat jy vyf gekom om te verwag van ons. Regulering Amerikaanse EPA Tier 3 en Kalifornië Lev III rulemakings Kalifornië hul Lev III lig-duty emissie voertuie standaarde in 2012. Lev III aangeneem sal voertuig emissie perke aan 'n vloot gemiddelde vlak in ooreenstemming met Kalifornië se Gevorderde Skoon motors Program wat ook kweekhuisgas verder te verminder (GHG) standaarde vir die 2017-2025 model jaar, asook hersiene nul-emissie voertuie (ZEV) vereistes. EPA gefinaliseer n soortgelyke stel kriteria emissie regulasies in 2014 as deel van 'n Vlak 3 regulatoriese pakket waarmee Kalifornië grootliks geharmoniseerde na die aanneming van wysigings aan hul Lev III program in 2014. EPA se GHG emissie standaarde vir lig-duty voertuie begin in die 2017 model jaar. Die harmonisering van die federale en Kalifornië regulasies sal, vir die eerste keer, laat motorvervaardigers om te voldoen aan 'n stel van standaarde oor al 50 lande. Die primêre strategie in diens geneem om die uitstoot van toekomstige lig-duty voertuie onder die Lev III regulasie is infaseer PZEV-tipe uitlaat en verdamping emissie tegnologie oor die hele lig-plig en medium-duty vloot verminder teen 2025. Die individuele NMOG en NOx perke gekombineer onder Lev III en Tier 3 tot motorvervaardigers bykomende buigsaamheid in diens strategieë om die gekombineerde limiet waardes eerder as individuele perke onder Lev II of Tier 2. ontmoet Teen 2025, toe dit ten volle geïmplementeer word, sal Lev III lei tot 'n 75 vermindering in NMOG plus NOx regoor die Kalifornië vloot terwyl die federale vloot behaal 'n 80 vermindering in NMOG NOx en 70 verlaging in PM met Tier 3. die fase-in vir die vereistes is effens anders vir passasiersmotors en kleiner lig-duty vragmotors ( LDT1) teenoor groter LDT2 SUV en bakkies. Die fase-in skedule vir die gekombineerde vloot gemiddelde perke emissie word in Figuur 1 met beide kurwes saam op 'n SULEV limiet van 0.030 g / mi NMOG NOx in 2025. 'N meer gedetailleerde prentjie van al die gekombineerde NMOG NOx en CO sending grense vir die sertifisering klassifikasies dat vervaardigers moet voldoen as 'n deel van hierdie reëls soos uiteengesit in Tabel 1. die federale Tier 3 standaarde vir bakkies, LDTs, en MDPVs tot 10,000 pond gelê. GVWR word geklassifiseer in sewe Containers aangewys uit Bin 0 tot Bin 160 waar die numeriese waarde ooreenstem met die NMOG NOx milligram limiet (Bin 0 is nie ingesluit in tabel 1). Die vloot gemiddelde vereis van die Tier 3 standaarde ooreenstem met die twee kurwes in figuur 1 begin in die model jaar 2017. As 'n manier om nuwe emissie beheer tegnologie dwing en verskaf vervaardigers met 'n groter flexibiliteit in die vergadering van die gemiddelde emissie perke in Figuur 1, ARB bygevoeg drie nuwe emissie sertifisering kategorieë, waaronder een hieronder SULEV (SULEV20) en twee tussen SULEV en ULEV (ULEV50 en ULEV70 ). Die numeriese benaming verwys na die gesamentlike NMOG NOx emissie beperking, in mg / myl, wat verband hou met elke kategorie sertifisering voertuig. Uitgeskakel onder Lev III is die intermediêre standaarde 50000 myl emissie en 'n toename van die volle lewensduur (FUL) duursaamheid vereistes van 120,000 tot 150,000 myl vir alle voertuie klassifikasie onder die program. Die Tier 3 program sluit 120,000 myl FUL sertifisering vir die ligter voertuie (egter is die vrystelling perke verlaag deur 'n ooreenstemmende 15 ( 'n vervaardiger kan ook kies om hierdie ligter voertuie sertifiseer aan die 150,000 myl standaarde). Die federale Tier 3 verpligte uitstoot waarborg bly by 8 jaar of 80.000 myl wat dieselfde is as onder Vlak 2 (7 jaar of 70.000 myl vir Kalifornië Lev II en Lev III). onder beide programme, 'n vervaardiger kan 'n 5 mg / myl NMOG NOx krediet ontvang vir die aanbieding 'n volle 150,000 myl waarborg. Tabel 1. Kalifornië Lev III / EPA Tier 3 150,000 myl Exhaust sending grense Die Lev III en Tier 3 programme ook strenger beperkings op medium-duty voertuie (MDVs) te vestig tot 14,000 pond. GVWR beginspan met die 2016 model jaar onder Lev III en 2018 vir Tier 3. Tier 3 klassifiseer voertuie in die 8501 tot 14.000 £ GVWR reeks as swaar en bied vrywillige standaarde begin in 2016 wat beskikbaar is vir vroeg krediete is. Deur 2022, vervaardigers is wat nodig is om onderskeidelik sertifiseer 90 van hierdie onderskeie gewig klas voertuie te SULEV170 of SULEV230 en 10 tot ULEV250 en ULEV400,. Federale Vlak 3 standaarde behou analoog Bin klassifikasie vir die swaarder voertuie met ooreenstemmende milligram per myl benamings (sien tabel 1 vir MDV emissie sertifisering kategorieë). Verder moet alle MDVs in die 8501-10,000 £ GVWR gewig klas sertifiseer op 'n onderstel dinamometer begin met die model jaar 2020, wat die vermoë om in-gebruik voldoening uit te voer op hierdie swaarder voertuie sal fasiliteer. Met die verwagting dat direkte inspuiting tegnologie uit sal gerol oor 'n groter gedeelte van die petrol lig-duty vloot, ARB gestig strenger deeltjies (PM) perke vir lig - en medium-duty voertuie. Vir ligte-duty voertuie, 'n 3 mg / mi FTP PM standaard begin in 2017 vir beide Lev III en Tier 3, en is ten volle ingefaseer in 2021 vir Lev III en teen 2022 vir Tier 3. Die Lev III regulasies voort te gaan om te trek 'n 1 mg / mi FTP PM limiet wat begin in 2025 met 'n vierjarige fase-in oor die vloot. MDVs (8500-10,000 lbs.) Gaan benodig om 'n 8 mg / mi FTP PM standaard en die swaarder MDVs ontmoet (10,000-14,000 lbs.) 'N 10 mg / mi standaard begin in 2017 (ten volle ingefaseer in 2021). LIVITI III en Tier 3 sluit in volle lewensduur standaarde vir die aanvullende federale toetsprosedure (SFTP), insluitend die uitbreiding van hierdie standaarde te MDVs. LIVITI II het slegs 'n 4000-myl SFTP vereiste vir lig-duty voertuie. Die gasagtige kriteria besoedelingstowwe word getoets oor die SC03 en US06 toets siklusse wat meer aggressiewe ry (US06) en lugversorger werking (SC03) weerspieël. Beide programme sluit SFTP PM standaarde van 6 mg / myl oor die US06 toetsreeks vir passasiersmotors en LDT1 voertuie (hierdie SFTP PM limiet is ingestel op 10 mg / myl vir 2017 en 2018), en 20 mg / mi vir LDT2s en MDVs up om 14.000 £. GVWR. LIVITI III uitgebrei PZEV-tipe, naby-nul verdamping emissie vereistes aan alle lig-duty voertuie deur 2022. Vervaardigers het twee nakoming opsies wat 'n nul-EVAP gebaseer brandstof stelsel toets en 'n 2-dag en 3-dag sluit in warm suig hele voertuig toets in 'n verseëlde Behuising vir verdamping Bepaling (skuur) apparaat. OEM het die opsie om te sertifiseer 'n lopende verlies standaard (50 mg / toets limiet), 'n hele standaard voertuig en gebruik die bestaande brandstof stelsel tuig toets om te wys dat hulle brandstof stelsel uitstoot is op byna nul gram (0,054 g / toets ) per toets en ontmoet 'n 2-dag warm week 3 dae warm week SHED hele voertuig perke van 350 mg / toets vir passasiersmotors, 500 mg / toets vir LDT1s, 750 mg / toets vir LDT2s, MDPVs, MDVs, en HDVs ( meer as 14.000 £. GVWR). Die ander opsie kan OEM om te sertifiseer 'n lopende verlies standaard van 50 mg / toets, 'n strenger vloot gemiddelde hele voertuig standaard gebaseer op die 2-dag warm week 3 dae warm week SHED toets. Onder hierdie opsie, die hele vloot voertuie perke gemiddelde is 300 mg / toets vir passasiersmotors en LDT1s, 400 mg / toets vir LDT2s tot 6000 pond. GVWR, 500 mg / toets vir swaarder LDT2s en medium-duty passasiersvoertuie (MDPVs), en 600 mg / toets vir MDVs en HDVs. Eerder as om die uitvoering van 'n volledige brandstof stelsel tuig toets, onder hierdie opsie, vervaardig word toegelaat om blik sending grense met behulp van 'n eenvoudige, blik bloei emissie toets protokol voldoen. Blik snit sending grense is vasgestel op 20 mg / toets vir kleiner voertuie tot 10,000 pond. GVWR en 30 mg / toets vir MDVs en HDVs. Die Amerikaanse EPA het 'n soortgelyke stel verdamping standaarde as deel van hul Tier 3 program met slegs 'n paar klein verskille ingesluit. Die standaarde verteenwoordig 'n 50 vermindering van Vlak 2 vlakke. Die federale standaarde is identies aan die Opsie 2 vereistes onder Lev III kan egter vervaardigers die Lev III Opsie gebruik 1 standaarde vir voertuie gesertifiseerde voor 2017. Die FUL verleng tot 150,000 myl. Soos onder Lev III, is 'n identiese blik bloei emissie standaard en toets metode opgeneem in Tier 3. EPA en ARB het ook bygevoeg 'n lek toets en emissie standaard te verseker dat die kumulatiewe ekwivalent deursnee van enige lekkasie nêrens oorskry 0,02 duim in die brandstof en verdamping beheer stelsel. Dit lek toets word ook ingesluit in die In-Gebruik Verifikasie Program, stigting in gebruik vereistes vir verdamping uitstoot vir die eerste keer. Beide Kalifornië en EPA sal migreer na 'n E10 sertifisering brandstof vir Lev III en Tier 3 tot die brandstof wat beskikbaar regoor die land sal wees beter verteenwoordig. EPA het 'n nuwe E85 toets brandstof vir flex brandstof voertuie (FFVs) ingesluit. Soos met ander onlangse federale emissie regulasies soos Tier 2 en die 2007/2010 op die pad swaar diesel standaarde, die Tier 3 standaarde sluit in nuwe swael perke op petrol met 'n 10 dpm gemiddelde waarde begin in 2017 (California petrol swael vlakke was beperk tot 20 dpm in 2012). Die federale petrol swael cap sal teen die huidige cap van 80 dpm swael bly. Om die gemiddelde waarde van 10 dpm bereik sal vereis dat die meeste van die petrol wat baie naby aan die gemiddelde waarde moet bly. Die strenger petrol swael standaard sal na verwagting NOx in die bestaande vloot van voertuie te verminder deur 20-30 te danke aan 'n afname in swael vergiftiging van die katalisator terwyl dit makliker te maak vir nuwe voertuie aan die strenger NOx NMOG perke onder die Tier 3 regulasies voldoen . Beide Lev III en Tier 3 Koppelaar en verdamping emissie regulasies sluit 'n aantal fase-in flexibiliteit, krediet en toelae programme, swaarkry bepalings en meer lei tyd vir klein volume vervaardigers wat minder as 5000 voertuie vervaardig per jaar. Die 10 dpm brandstof swael standaard vir petrol onder Tier 3 sluit ook 'n gemiddelde, bankwese, en handel program vir raffinadeurs te versprei hul kapitaal beleggings. Bykomende besonderhede van Kalifornië se Tier 3 program kan gevind word by: epa. gov/otaq/tier3.htm. Nonroad Diesel Engines Agtergrond Tier 1-3 Standaarde. Die eerste federale standaarde (Vlak 1) vir 'n nuwe nonroad (of off-road) dieselenjins is in 1994 aangeneem vir enjins meer as 37 kW (50 pk), word uitgefaseer-in vanaf 1996 tot 2000. In 1996, 'n Verklaring van Beginsels (SOP) met betrekking tot nonroad dieselenjins onderteken tussen EPA, Kalifornië ARB en enjin makers (insluitend Caterpillar, Cummins, Deere, Detroit diesel, Deutz, Isuzu, Komatsu, Kubota, Mitsubishi, Navistar, New Holland, Wis-Con, en Yanmar ). Op 27 Augustus 1998 het die EPA onderteken die finale reël wat die bepalings van die SOP 2787. Die 1998 regulasie ingestel Vlak 1 standaarde vir toerusting onder 37 kW (50 kW) en toenemend strenger Vlak 2 en Vlak 3 standaarde vir alle toerusting met fase-in skedules vanaf 2000 tot 2008. Die Tier 1-3 standaarde voldoen deur middel van gevorderde enjin ontwerp, met geen of slegs 'n beperkte gebruik van uitlaatgas aftertreatment (oksidasie katalisators). Vlak 3 standaarde vir NOx HK is soortgelyk in streng aan die standaarde 2004 vir snelweg enjins. Maar Tier 3 standaarde vir PM is nooit aanvaar. Vlak 4 Standaarde. Op 11 Mei 2004, EPA onderteken die finale reël bekendstelling Vlak 4 emissie standaarde, wat uitgefaseer-in oor die tydperk van 2008-2015 2786. Die Vlak 4 standaarde vereis dat die vrystelling van PM en NOx verder verminder word deur sowat 90. Sulke emissiereducties bereik kan word deur die gebruik van beheer tegnologie, insluitend gevorderde uitlaatgas aftertreatment soortgelyk aan dié wat deur die 2007-2010 standaarde vir snelweg enjins. Nonroad diesel. Op die Tier 1-3 stadium, is die swaelinhoud in nonroad diesel brandstof nie beperk deur die omgewing regulasies. Die oliebedryf spesifikasie was 0,5 (WT. Max), met die gemiddelde in gebruik swael vlak van ongeveer 0,3 3000 dpm. Om swael-sensitiewe beheer tegnologie in staat stel om in Vlak 4 enjins soos katalitiese deeltjies filters en NOx adsorbers die EPA mandaat verlagings in swaelinhoud in nonroad diesel brandstof, soos volg: 500 dpm effektiewe Junie 2007 vir nonroad, lokomotief en mariene (NRLM) diesel brandstof 15 dpm (ultra-lae swael diesel) effektiewe Junie 2010 vir nonroad brandstof, en Junie 2012 vir lokomotief en mariene brandstof Kalifornië. In die meeste gevalle, federale nonroad regulasies geld ook in Kalifornië, wie se gesag om vrystelling standaarde vir nuwe nonroad enjins is beperk. Die federale Clean Air Wet Wysigings van 1990 (CAA) vooruit te loop Kalifornië se gesag om die uitstoot van nuwe plaas en konstruksie toerusting te beheer onder 175 kW CAA Artikel 209 (e) (1) (a) en vereis Kalifornië magtiging ontvang van die federale EPA vir beheer oor ander off-road bronne CAA Artikel 209 (e) (2) (a). Die Amerikaanse nonroad emissie standaarde geharmoniseerde om 'n sekere mate met Europese nonroad emissie standaarde. EPA uitstoot standaarde vir nonroad dieselenjins is gepubliseer in die VSA Kode van die Federale Regulasies, Titel 40, Deel 89. Regulerende teks, feiteblaaie en verwante dokumente is verkrygbaar by die EPA webwerf 2788. Toepaslikheid Die nonroad standaarde dek mobiele nonroad dieselenjins van alle groottes wat gebruik word in 'n wye verskeidenheid van konstruksie, landbou en industriële toerusting. Die EPA definisie van die nonroad enjin is gebaseer op die beginsel van mobiliteit / port, en sluit enjins op (1) selfaangedrewe toerusting geïnstalleer is, (2) op toerusting wat aangedryf word terwyl die uitvoering van sy funksie, of (3) op toerusting wat is draagbaar of vervoer, soos aangedui deur die teenwoordigheid van wiele, skids, dra handvatsels, Dolly, sleepwa, of platform 40 CFR 1068,30. Met ander woorde, nonroad enjins is almal binnebrandenjins behalwe motorvoertuig (snelweg) enjins, stilstaande enjins (of enjins wat op een plek vir meer as 12 maande bly), enjins uitsluitlik gebruik word vir die kompetisie, of enjins gebruik word in vliegtuie. Effektiewe 14 Mei 2003, die definisie van nonroad enjins verander na ook al diesel aangedrewe enjins insluitende stilstaande dié wat gebruik word in die landbou bedrywighede in Kalifornië sluit. Hierdie verandering is slegs van toepassing enjins verkoop in die staat van Kalifornië stilstaande enjins verkoop in ander lande is nie geklassifiseer as nonroad enjins. Die nonroad diesel emissie regulasies is nie van toepassing op alle nonroad dieselenjins. Vrygestel is die volgende kategorieë nonroad enjin: Engines gebruik in spoorweg lokomotiewe wat onderhewig is aan EPA regulasies skei. Enjins gebruik in seevaartuie, ook gedek deur afsonderlike EPA regulasies. Marine enjins onder 37 kW (50 pk) is onderhewig aan Tier 1-2, maar nie Vlak 4 nonroad standaarde. Sekere mariene enjins wat vrygestel is van mariene standaarde mag onderhewig wees aan nonroad regulasies. Enjins gebruik word in ondergrondse mynbou toerusting. Diesel uitstoot en luggehalte in myne word gereguleer deur die my veiligheid en gesondheid Administrasie (MSHA). Stokperdjie enjins (onder 50 cm 3 per silinder) Voorbeelde van gereguleerde aansoeke sluit plaas trekkers, graafmachines, stootskrapers, wiel laders, graaf loaders, pad skrapers, diesel grasperk trekkers, meld toerusting, draagbare kragopwekkers, schranklader loaders, of vurkhysers. 'N Nuwe definisie van 'n kompressie-ontsteking (diesel) enjin is in die reël 1998, in ooreenstemming met gevestigde vir snelweg enjins definisies. Die definisie fokus op die enjin siklus, eerder as om die aansitter meganisme, met die teenwoordigheid van 'n throttle as 'n aanwyser om te onderskei tussen diesel-siklus en Otto-siklus operasie. Regulering van krag deur die beheer van die brandstoftoevoer in plaas van 'n throttle ooreenstem met maer verbranding en diesel-siklus operasie. Hierdie taal kan die moontlikheid dat 'n natuurlike-gas aangevuur enjin toegerus met 'n vonkprop word beskou as 'n kompressie-ontstekingsenjin. Tier 1-3 Emission Standards Die 1998 nonroad enjin regulasies is gestruktureer as 'n 3-delige vordering. Elke vlak betrokke is 'n fase-in (deur perdekrag gradering) oor 'n paar jaar. Vlak 1 standaarde uitgefaseer-in vanaf 1996 tot 2000. Die strenger Vlak 2 standaarde in werking getree het vanaf 2001 tot 2006 en nog meer streng Tier 3 standaarde uitgefaseer-in 2006-2008 (Tier 3 standaarde toegepas net vir enjins van 37- 560 kW). Tier 1-3 uitstoot standaarde gelys in Tabel 1. Nonroad regulasies gebruik die metrieke stelsel van eenhede, met regulatoriese beperkings uitgedruk in gram besoedelende per kWh. Tabel 1 EPA Tier 1-3 Nonroad Diesel Enjin Emission Standards, g / kWh (g / BHP HR) Enjins van alle groottes moes rook standaarde van 20/15/50 ondeursigtigheid te ontmoet by versnelling / sleep / piek modes, onderskeidelik. Die regulasies ingesluit verskeie ander bepalings, soos gemiddelde, bankwese en handel van emissie krediete en 'n maksimum perke familie emissie (FEL) vir emissie gemiddelde. Vlak 4 Emission Standards Die Tier 4 emissienormen uitgefaseer-in vanaf 2008 deur middel van 2015 stel aansienlike vermindering van NOx (vir enjins bo 56 kW) en PM (bo 19 kW), asook strenger HC perke. CO emissie perke bly onveranderd van die Tier 2-3 stadium. Enjins tot 560 kW. Vlak 4 emissie standaarde vir enjins tot 560 kW word in tabel 3. Tabel 3 Vlak 4 Emission Standards Engines tot 560 kW, g / kWh (g / BHP-HR) 'n - hand-startable, lugverkoelde, DI enjins mag gesertifiseer word om Tier 2 standaarde deur middel van 2009 en 'n opsionele PM standaard van 0,6 g / kWh begin in 2010 b - 0.4 g / kWh (Vlak 2) as vervaardiger voldoen aan die 0,03 g / kWh standaard van 2012 c - PM / CO : volle nakoming van 2012 NOx / HK: Opsie 1 (indien gebank Vlak 2 krediete gebruik) 50 enjins moet voldoen in 2012-2013 Opsie 2 (indien geen Vlak 2 krediete beweer) 25 enjins moet voldoen in 2012-2014, met volle nakoming van 2014/12/31 d - PM / CO: volle nakoming van 2011 NOx / HK: 50 enjins moet voldoen in 2011-2013 in enjins van 56-560 kW gegradeerde krag, die NOx en HK standaarde uitgefaseer-in meer as 'n paar jaar tydperk, soos aangedui in die notas tot Tafel 3. die aanvanklike standaarde (PM nakoming) word soms na verwys as die tussentydse Vlak 4 (of Tier 4i), oorgang Vlak 4 of Vlak 4 A, terwyl die finale standaarde (NOx / HK nakoming) is soms na verwys as Vlak 4 B. As 'n alternatief vir die bekendstelling van die vereiste persentasie van Vlak 4 voldoen enjins, kan vervaardigers al hul enjins om 'n alternatiewe limiet NOx in elke model jaar tydens die infaseringstydperk sertifiseer. Hierdie alternatiewe NOx standaarde is: Engines 56-130 kW: Opsie 1: NOx 2.3 g / kWh 1.7 g / BHP-uur (Vlak 2 krediete wat gebruik word om te voldoen, MY 2012-2013) Opsie 2: NOx 3.4 g / kWh 2,5 g / BHP-uur (geen Vlak 2 krediete beweer, MY 2012-2014) Engines 130-560 kW: NOx 2.0 g / kWh 1.5 g / BHP-uur (My 2011-2013) Engines Bo 560 kW. Vlak 4 emissie standaarde vir enjins bo 560 kW word in Tabel 4. Die 2011 standaarde word soms na verwys as oorgang Vlak 4, terwyl die 2015 perke verteenwoordig finale Vlak 4 standaarde. Tabel 4 Vlak 4 Emission Standards Engines Bo 560 kW, g / kWh (g / BHP-HR) ander bepalings. Bestaande Tier 2-3 rook ondeursigtigheid standaarde en prosedures voortgaan om aansoek te doen in 'n paar enjins. Vrygestel van rookuitlatings standaarde enjins gesertifiseer PM emissie standaarde op of onder 0,07 g / kWh (omdat 'n enjin van so 'n lae PM vlak het inherent lae rookuitlatings). Die Vlak 4 regulasie nie geslote carter ventilasie in nonroad enjins vereis. Maar in enjins met 'n oop crankcases, carter uitstoot moet gemeet en by uitlaatgasse in die beoordeling van die nakoming. Net soos vroeër standaarde, die Tier 4 regulasie sluit sodanige bepalings as gemiddeld, bankwese en handel van emissie krediete en FEL perke vir vrystelling gemiddelde. Toets Cycles en Fuels Nonroad enjin uitstoot gemeet op 'n bestendige toestand toetsreeks wat gelykstaande is aan die ISO 8178 C1, 8-modus bestendige toestand toetsreeks. Ander ISO 8178 toets siklusse word toegelaat vir geselekteerde programme, soos konstante spoed enjins (D2 5-modus siklus), veranderlike spoed enjins gegradeerde onder 19 kW (G2 siklus), en mariene enjins (E3 siklus). Verbygaande toets. Vlak 4 standaarde voldoen moet word oor beide die bestendige toestand toets en die nonroad verbygaande siklus. NRTC. Die kortstondige toetsvereistes begin met MY 2013 vir enjins onder 56 kW, MY 2012 vir 56-130 kW, en MY 2011 vir 130-560 kW enjins. Enjins bo 560 kW is nie op die verbygaande toets getoets. Ook konstante spoed, veranderlike-vrag enjins van enige bevoegdheid kategorie is nie onderhewig aan verbygaande toets. Die NRTC protokol sluit 'n koue begin toets. Die koue begin uitstoot word geweeg teen 5 en warm begin uitstoot word geweeg teen 95 in die berekening van die finale uitslag. Vlak 4 nonroad enjins moet ook voldoen aan nie-om-te bowe standaarde (NTE), wat gemeet word sonder verwysing na enige spesifieke toets skedule. Die NTE standaarde van krag geword het in 2011 vir enjins bo 130 kW in 2012 vir 56-130 kW en in 2013 vir enjins onder 56 kW. In die meeste enjins, is die NTE perke stel aan 1.25 keer die gewone standaard vir elke besoedelende. In enjins gesertifiseer NOx standaarde onder 2.5 g / kWh of PM standaarde hieronder 0.07 g / kWh, die NTE vermenigvuldiger is 1.5. Die NTE standaarde van toepassing op enjins ten tyde van sertifisering, sowel as in gebruik regdeur die nuttige lewensduur van die enjin. Die doel van die bykomende toetsvereistes is om die moontlikheid van die verslaan van die toetsreeks met elektroniese beheer enjin te voorkom. Sertifisering Fuels. Brandstof met swael vlakke nie groter as 0.2 wt (2000 dpm) is gebruik vir sertifisering toets van Tier 1-3 enjins. Vanaf 2011 word alle Vlak 4 enjins getoets met behulp van brandstof van 7-15 dpm swael inhoud. Die oorgang van die 2000 dpm S spesifikasie aan die 15/07 ppm spesifikasie plaasgevind in die tydperk 2006-2010 (sien Sertifisering diesel). 'N Verandering van meet totale koolwaterstowwe te nonmethane koolwaterstowwe (NMHC) is ingestel in die reël 1998. Aangesien daar geen gestandaardiseerde EPA metode vir die meet van metaan in dieselenjin uitlaat, kan vervaardigers óf hul eie prosedures te nonmethane koolwaterstowwe analiseer of te meet totale koolwaterstowwe en trek 2 van die gemeet koolwaterstof massa reg te stel vir metaan. Omgewing Voordeel en Koste 1998 Regulasie Ten tyde van die ondertekening van die oppergesag 1998, die EPA beraam dat teen 2010 GEEN x uitstoot sou verminder word deur sowat 'n miljoen ton per jaar, die ekwivalent van die neem van 35 miljoen passasiersmotors van die pad af. Die koste van die vergadering van die emissie standaarde sal na verwagting onder 1 toe te voeg tot die koopprys van tipiese nuwe nonroad diesel toerusting, hoewel vir 'n paar toerusting die standaarde kan prysverhogings op die einde van 2-3 veroorsaak. Die program sal na verwagting sowat 600 per ton GEEN x verminder. Vlak 4 Regulasie Wanneer die volle inventaris van ouer nonroad enjins vervang Vlak 4 enjins, is jaarlikse emissiereducties geskat op 738,000 ton van NOx en 129,000 ton PM. Teen 2030, sal 12.000 voortydige sterftes jaarliks ​​voorkom as gevolg van die implementering van die voorgestelde standaarde. Die beraamde koste vir emissie beheer bygevoeg vir die oorgrote meerderheid van die toerusting was geskat op 1-3 as 'n fraksie van die totale prys toerusting. Byvoorbeeld, vir 'n 175 kW stootskraper wat ongeveer 230,000 kos dit sou kos tot 6900 om die gevorderde uitlaatbeheer voeg en om die stootskraper om die gewysigde enjin akkommodeer ontwerp. EPA beraam dat die gemiddelde toename koste vir brandstof 15 dpm S sal wees 7 sent per liter. Hierdie syfer sal verminder word tot 4 sent deur verwagte spaargeld in onderhoudskoste as gevolg van lae swael diesel.


No comments:

Post a Comment